Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sunucu Hakkında
#31
sonuçta maddı bi şekilde araçlar alınıyor bunların geri iade edilip karşlanmalı emeğimiz boşa gidio
Ara
Cevapla
#32
nolcaksa olsun artık ....
driver.gif DÜMENDE İYİSİNDE , ASFALTTA GEMİ YÜRÜMEZ.......
Ara
Cevapla
#33
(02-09-2017, 09:02)Naked Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sıfırlayabiliriz. Çünkü rekabetin oluşması oyunu daha güzel bir hale getirecektir. Herkeste pahalı arabaların olması oyunun kalitesini düşürüyor diye düşünüyorum.

o zaman gecemizi gündüzümüze katıp kasalım sonra hesaplar sıfırlansın saçmalama
                         ßч.ßuяaKdriver.gif
Ara
Cevapla
#34
Gecenizi gündüzünüze katarak bug buldunuz sonra da milletin hesabındaki araçları kendinize alıp adam oldunuz :D sıfırla gitsin alp abi ya
İmage
Ara
Cevapla
#35
2 sene önceye dönebiliyozmu
Ara
Cevapla
#36
vay be koskaca best e noldu be
İmage
Bana Ulaşmak İçin

Facebook

Skype Adresim
                Mertcank.55
Cevapla
#37
(13-09-2017, 07:55)candeniztkntrhn Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Gecenizi gündüzünüze katarak bug buldunuz sonra da milletin hesabındaki araçları kendinize alıp adam oldunuz :D sıfırla gitsin alp abi ya

Bulduğum bugdan alp abinin haberi vardı sen ne karışıon emeğe saygnız olsun az bok tutar bu server sizin yüzünüzden
                         ßч.ßuяaKdriver.gif
Ara
Cevapla
#38
sıfırla gitsin adam gibi adamlar geri gelir zaten @proqress
İmage
Bana Ulaşmak İçin

Facebook

Skype Adresim
                Mertcank.55
Cevapla
#39
sivereklilerin bir lafı vardır
''mardatonni dafankarto? ihsemi hırremın''
yani diyor ki ''olmuyorsa işler resetle geçer''
İmage
Ara
Cevapla
#40
3-4 sene öncesine geri dönülse bu server o zaman kazanır işte.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  24 Ekim 2015 Saatlerin geri alınması hakkında proqress 1 1.259 19-10-2015, 06:50
Son Yorum: CяαzЧ
  Hesap Hakkında İçeri Bakınız Casper /ElitTuning 8 1.661 26-06-2015, 08:12
Son Yorum: kdrylmztt
  Oyunlar kategorisi hakkında proqress 38 14.606 27-02-2015, 01:43
Son Yorum: Mustafa3535
  İmzalarınız hakkında proqress 5 3.409 18-11-2012, 07:57
Son Yorum: ymacturk

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi