Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

HAYALİ ARAÇ [XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo
#4

Limitli kaymalı diferansiyel (LSD), otomotivde çıkış şaftında tekerlekler arasında hız farkı oluşmasına izin veren, ancak bu farkın önceden belirlenmiş miktarların dışına çıkmasını engelleyen modifiye edilmiş diferansiyel sisteminin adıdır. Bu tarz diferansiyeller sıradan olanlara göre otomobile daha yüksek performans sağlarlar, ancak karmaşık ve pahalı olmaları sebebiyle genellikle performans odaklı araçlar haricinde kullanılmazlar.

Allah Vikipedi'den razı olsun. :)
Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
[XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo - Yazar: Fatih Can Yilmaz(FCY) - 13-06-2015, 10:16
RE: [XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo - Yazar: OguzC - 13-06-2015, 10:22
RE: [XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo - Yazar: Mustafa3535 - 13-06-2015, 10:24
RE: [XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo - Yazar: Fatih Can Yilmaz(FCY) - 13-06-2015, 10:26
RE: [XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo - Yazar: Skrillex - 13-06-2015, 10:26
RE: [XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo - Yazar: Klickner07 - 13-06-2015, 10:30
RE: [XFG] VW Golf MK4 R32 0.8 BAR Turbo - Yazar: Mustafa3535 - 13-06-2015, 11:36

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular / Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Son Yorum Yazar: D E N I Z
09-04-2016, 03:06
Son Yorum Yazar: İmpossiblee.
04-01-2016, 01:33
Son Yorum Yazar: Sercan
27-09-2015, 02:36

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi