22-01-2016, 09:43
(Son Düzenleme: 22-01-2016, 10:02, Düzenleyen: İmpossiblee..)
Araç hatalı.
O KADAR ÇOK Opel konularında hata yapıldı ki artık sessiz kalamaz hale geldim.
İlk olarak yazım hatasından başlayalım.
EcoTec diye bir şey yoktur. O bahsetmeye çalışıp bahsedemediğin şey Opel'in kendine patentli olan ECOTEC (Emissions Control Optimization Technology) teknolojisidir.
Gelelim araç hatalarına.
1-Beygiri tutturmuşsun,tork saçmalamış. Opel'in Astra J OPC modelinde kullandığı A20NFT kodlu Turbo ECOTEC motor 2.0 litre hacimde turbo beslemeli bir motordur ve 280 beygir & 400 NM tork üretir.
2-Aracın boş ağırlığı 1550 kilogram değil,1571 kilogramdır.
3-Opel bu aracının önden çekiş açık diferansiyel için fazla güçlü olduğunu fark ederek eLSD kontrollü önden çekiş sistemini aracına uyarlamıştır.Bu diferansiyel sistemi maksimum değer olarak %70 kilitlenebilir ve gaz ile aynı anda çalışması sayesinde kilitlenme süresini çok az sürelere indirebilir.LSD kısmını tutturmuşsun,değerler yine yanlış.
4-Madem devir kesici koydun,bari biraz araştırsaydın.Devir daha 6500'e gelmeden kesiciye giriyor. Opel'in bugüne kadar ürettiği benzinli motorların %99'u kesiciye 6500 devirde girer ve 6050 devire kadar geri fırlatır.
5-Bütün bunların dışında,tweak çok detaysız.Lastik ebatları yok,güç ve tork değerleriyle hiç uğraşılmamış, turboyu kafana göre 1 bar yapmışsın,Redline değerine 683 yazman motorun 6500 deviri tamamlayamamasına sebep olmuş vesaire.
Yine de bu ayarı beğenenler olur;zevk meselesi.
O KADAR ÇOK Opel konularında hata yapıldı ki artık sessiz kalamaz hale geldim.
İlk olarak yazım hatasından başlayalım.
EcoTec diye bir şey yoktur. O bahsetmeye çalışıp bahsedemediğin şey Opel'in kendine patentli olan ECOTEC (Emissions Control Optimization Technology) teknolojisidir.
Gelelim araç hatalarına.
1-Beygiri tutturmuşsun,tork saçmalamış. Opel'in Astra J OPC modelinde kullandığı A20NFT kodlu Turbo ECOTEC motor 2.0 litre hacimde turbo beslemeli bir motordur ve 280 beygir & 400 NM tork üretir.
2-Aracın boş ağırlığı 1550 kilogram değil,1571 kilogramdır.
3-Opel bu aracının önden çekiş açık diferansiyel için fazla güçlü olduğunu fark ederek eLSD kontrollü önden çekiş sistemini aracına uyarlamıştır.Bu diferansiyel sistemi maksimum değer olarak %70 kilitlenebilir ve gaz ile aynı anda çalışması sayesinde kilitlenme süresini çok az sürelere indirebilir.LSD kısmını tutturmuşsun,değerler yine yanlış.
4-Madem devir kesici koydun,bari biraz araştırsaydın.Devir daha 6500'e gelmeden kesiciye giriyor. Opel'in bugüne kadar ürettiği benzinli motorların %99'u kesiciye 6500 devirde girer ve 6050 devire kadar geri fırlatır.
5-Bütün bunların dışında,tweak çok detaysız.Lastik ebatları yok,güç ve tork değerleriyle hiç uğraşılmamış, turboyu kafana göre 1 bar yapmışsın,Redline değerine 683 yazman motorun 6500 deviri tamamlayamamasına sebep olmuş vesaire.
Yine de bu ayarı beğenenler olur;zevk meselesi.